Monday, November 5, 2012

Rocknrolla VS Rockabilly


Daca acum cateva sezoane designerii se jucau sfiosi cu look-ul de piele de sus pana jos, anul acesta au lansat colectii intregi in care pielea are rolul principal. In aceasta toamna, accentul se pune pe o tendinta foarte importanta si anune look-ul Rock-Chic.


Acest look se imparte in doua categorii in sezonul toamna-iarna 2012/2013, si anume: un spect mai modern cum putem vedea in colectiile Herve Leger, Kanye West, Costume National sau Givenchy, sau un spect foarte baroc-boem cum vedem la Balmain, Valentino, Gucci sau Alexander Wang.
Accentul principal se pune pe sacourile supradimansionate, cu aplicatii de perle si margele care te duc cu gandul la un ou Faberge, care este un element statement al acestui sezon rece. Este elementul in jurul caruia tinuta ar trebui sa fie alcatuita. Noul sacou este feminin, dar cu accente masculine, foarte geometric si impunator.





Tinutele Rock-Chic sunt alcatuite din elemente ce pot fi purtate ziua, dar si seara cu putina atitudine!
Pantalonii din piele sau catifea, fustele de blana, rochiile si botinele din catifea, franjurile si tintele sunt accentele vedeta. Nu trebuie sa uitam nici de palariile cu boruri largi, veste, rochiile lungi asimetrice sau fustele foarte stramte sub genunchi, manusile de piele, curelele bijuterie sau cizmele peste genunchi.



Accesoriile au un rol foarte important in orice tinuta, dar mai ales in cele de piele: accesoriile metalice, cerceii lungi, clutch-urile, curelele-zale, cizmele armura nu trebuie sa lipseasca daca vrei o tinuta ca la carte!


Anul acesta ai voie sa experimentezi cat poti si cat vrei. Suprapunerile de materiale sunt permise mai mult decat te asteptai: Catifeaua+Pielea+Matasea= Love


Folk+Rock= Rockabilly= curentul in care absolut totul este permis; franjurile cu blana, pielea si metalul, si combinatiile pot continua la nesfarsit. Asadar pielea, tintele, franjurile, catifeaua, blana, lanturile, perlele sunt elemente ce pot fi combinate in mii de feluri in acest sezon asa ca indrazneste si lasa-ti imaginatia libera.



Ce se intampla in aceasta toamna-iarna nu este ceva nou, este o tendinta care se reinventeaza in fiecare an, in fiecare sezon, de la un designer la altul.




Monday, September 3, 2012

Lana Del Rey in Vogue Australia the October Issue



Lana Del Rey poses in Vogue Australia for the October Issue :)
"When I was starting, I had a vision of being a writer for film and that's I am doing now. I'm so happy. Hopefully I will branch into film work and stay there. That will be my happy place. I'd like to stay in one place for a long time." she told Vogue Australia.


The 26-year old, real name Elizabeth Woolridge Grant, revealed her change of direction during an in depth interview with the glossy magazine.


Lana Del Rey casual look, a cable knit jumper with some silk shorts, is typical of the 1960's style she favors, lovely :)











www.vogue.com.au






Wednesday, August 8, 2012

New couple in town: Mila & Aston



Finally Mila Kunis and Aston Kutcher are a couple :)
Although ex-wife Demi Moore does not accept this, the both of them return from a wonderful vacation in Bali. 
Some photos from Bali:




Wednesday, August 1, 2012

Lanvin is ageless




Casa de moda Lanvin, a facut o surpriza tuturor, cand a ales ca imagine a campaniei pentru toamna-iarna 2012/2013, un model de origine jamaicana din New York, in varsta de 82 de ani, Jacquie "Tajah" Murdock.


Dar cele mai multe discutii a starnit Tajah, afirmand ca, pentru ea experimentul Lanvin este un vis devenit realitate. Acest vis de a deveni model il avea inca din copilarie, dar nu a putut deveni realitate din cauza discriminarii care exista in acea perioada.


Aceasta doamna nu este singurul model neobisnuit, Alber Elbaz, alegand pentru noua campanie un grup de modele din viata reala, printre acestia numarandu-se un imigrant american, un chelner si un palarier.












Thursday, July 26, 2012

Lana Del Rey for H&M... Next...





Pentru sezonul toamna-iarna 2012-2013, H&M a ales-o pe Lana Del Rey ca imagine a colectiei. Diferit de celelalte celebritati, ea nu va crea nimic pentru H&M, momentan.

Lana nu este deloc straina de lumea modei, ea avand o geanta Mulberry botezata cu numele ei si fiind prezenta la multe prezentari ale marilor designerilor si facandu-si aparitia pe copertile mai multor reviste, cea mai importanta fiind Vogue UK.

Pe langa asta, cantareata are un contract de modelling cu agentia "Next Modeling".
Campania pentru H&M va incepe de pe data de 19 septembrie 2012, printr-un spot in care Lana Del Rey interpreteaza melodia anilor '50, "Blue Velvet". Al doilea spot publicitar va fi lansat la inceputul iernii.

 "Am cautat un style icon si o cantareata celebra pentru a ne fi model in colectia noastra de iarna, asa ca Lana a fost alegerea perfecta." a declarat Victoria Chappell, H&M Press Officer.